    From: "TOFIFIK" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak długo może serwis coś naprawiać?
    Date: Thu, 13 Nov 2003 10:18:10 +0100

    Użytkownik "jurekh" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bovg5j$45h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ok. 10 paźdzoern. oddałem telefon (komórka) do naprawy ponieważ przestał
    > dzwonić , po 4 dniach odebrałem z wymienionym ustrojstwem dzwoniącym, ale
    po
    > dwóch dnizch zaczą znowu kiepsko dzwonić i oddałem go już w ramach
    > reklamacji do tego samego punktu, przyjęli, po jakimś czasie ok tygodnia
    > zgłosiłem się po odbiór ale okazało się że telefon jest zablokowany i już
    > nie można go odblokować, oraz że będą starać się coś zrobić. Do dziś się
    > starają a ja nie mam telefonu. Płacę za niego niezły abonament ok 120 zł
> [...]

    nieznam sie na prawie ale załatw "świniaków" - z takimi serwisami trzeba
    walczyć. Bo z różnych grup i postów oraz własnych doświadczeń dochodze do
    wniosku ze w Polsce nie tylko rząd (wszyscy)jest do dupy ale obywatele też
    (oczywiście nie wszyscy). żądaj odszkodowania itd.. moze prawo unijne juz
    niedług dobierze sie do takich oszołomów i ludzie zaczną przestrzegać prawo.
    BTW: w moim mieście nawet w urzędzie jst łamane prawo- przy kasie jest
    słynna karteczka .... po odejściu od kasy reklamacji sie nie uwzględnia !!
    P.S. walcz brachu, Obywatele oszukiwani przez serwisy łączcie się!!!