  • Data: 2004-06-10 21:26:20
    Temat: Re: izba wytrzeżwień
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:caa3ge$smt$1@serwus.bnet.pl...

    > Mnie też nie, ale pracowałem koło izby. Odgłosy jakie dochodziły nie
    > brzmiały jak okrzyki radości :)

    A to ja w środku byłem wiele razy. Z tym że odradzam brać na poważne okrzyki
    pijanych facetów.

    > Jaka przyczyna zgonu? Tylko nie mów ,,zamarznięcie'' bo omawiamy lato :)

    Zaksztuszenie się wymiocinami. Serce. Wpadnięcie pod samochód. To
    najczęstsze przypadki. Zdarzały się utonięcia i to w płytkich potokach,
    obrażenia w wyniku upadków oarz pokąsania przez psy. Przy czym nei wszystkie
    oczywiście zawsze kończyły się śmiercią.

    > Hm... Nieraz wymiotowałem i nie umarłem. A na izbie też mogę się tym
    > zakrztusić.

    Nie, bo jednak ktoś Cię dogląda.

    > Hm... Zapraszam do Zabrza. U nas w parku sporo leży i to całkiem
    trzeźwych.
    > No dobra, może co pili, nie badałem :) Leżą, opalają się, odpoczywają.
    > Niektórzy nawet w biustonoszach. Toż to dopiero zgorszenie :)

    A policjanci zbierają z stamtąd leżących na izbę? Bo wiesz co do zasady, to
    raczej się ich zbiera z miejsc nie uznanych powszechnie za właściwe do tego
    typu ekscesów.