    From: Hildegarda <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: internetowa powiedzmy ksiegrania Mareno
    Date: Tue, 18 Dec 2007 14:37:58 -0800 (PST)

    A ja tam bym na Twoim miejscu poczekała, bo szkoda się szarpać, a
    powiem szczerze, że ja mam z nimi jakoś dobre doświadczenia i mój
    chłopak też, więc hm ...może im coś nie poszło poprostu. Z tego co
    wiem mareno zostało kupione przez jakiegoś inwestora i teraz to pewnie
    pod każdym wzgledem lepiej będzie. Nie sądzę bowiem, aby księgarnia
    taka ,bądź co bądź spora, chciała kogoś okanować na kikadziesiąt
    pln ...bo takie coś się nie opłaca.