  • Data: 2004-11-04 15:19:42
    Temat: Re: instrukcja obslugi [OT]
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/3/2004 7:09 PM, Wieslaw Lubas wrote:

    > notebook zapewne IBM. jest taki gosc w Polsce co to zdejmuje ;-)

    Całkiem prawdopodobne - jako nacja mamy takie podejście, ze jak się
    czegoś nie da zrobić, to pewnie się da, tylko trzeba popracować. Pełne
    zabezpieczenie nośnika mozliwe jest jedynie poprzez jego fizyczną
    destrukcję :-)
    Zwykle nie jest konieczne sięganie do wiedzy tajemnej - np. wokół mojego
    domu są łacznie z moją cztery sieci radiowe, z których żadna nie jest
    kodowana (za wyjątkiem mojej) - celem włamania nalezy obejść jedynie MAC
    adres.

    Wracając do certyfikatów zgodności, to certyfikaty wystawiane i
    numerowane, poparte badaniami dotyczą urzadzeń komunikacyjnych tj. karty
    wireless i modemu. Inicjator wątku po zapoznaniu się z firmową
    dokumentacją np. wymienionego w Twoim poscie IBM będzie miał okazję
    zobaczyć jak to robią inni. Podaję jedynie kierunek poszukiwań, bo
    inzynierskie lenistwo i permanentny brak czasu powstrzymuja mnie od
    wysłania skanów.

    Pzdr: Catbert

    Pzdr: Catbert