  • Data: 2006-02-01 23:13:30
    Temat: Re: instalacja licznikow w mieszkaniu
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 1 Feb 2006 13:58:12 +0100, *Marcin Wasilewski*
    <news:drqb74$sii$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > To jeszcze zanim zaczniesz szumieć

    Co to znaczy *szumieć*?

    > zobacz jakie zaliczki na CO płaci
    > Twoja koleżanka, a jakie Ty, bo może się okazać, że ona płaci o wiele więcej
    > za ogrzewanie niż Ty. Samo rozliczenie zużycia i występująca tam
    > nadpłata/niedopłata to nie wszystko.

    Koszty stałe za c.o mamy z koleżanką identyczne, więc wszyscy pewnie też
    takie mają. Koszty te wynoszą 9,886545 pln.
    Natomiast koszty zużycia c.o (współczynnik w PL) znacznie się różnią. U mnie
    dużo większe niż u koleżanki. Administracja i osiedle to samo.
    Wyliczeń dokonuje (wydruki) jakaś firma "ista O/Warszawa".
    Tak w sumie, to parę pozycji na tych wyliczeniach w ogóle się kupy nie
    trzyma. Nie wiadomo skąd się takie liczby wzięły.

    --
    Kaja