  • Data: 2007-05-31 17:08:24
    Temat: Re: ile ustaw obowiązuje obecnie w RP?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Trystula" <t...@t...pl> napisał w

    > Ustaw, ktore w tytule maja ciag znakow "zmiana ustawy" jest 114.
    > 906 - 114 = 792.

    Nieźle, bardzo ciekawa analiza:) Więc można powiedzieć, że obowiązują 792
    ustawy. Jeszcze sobie można wziąć "średnią liczbę rozporządzeń do każdej" i
    będziemy mieli kolejną fajną liczbę aktów prawnych. Teraz przeliczyć to na
    słowa/znaki.... Jak ktoś szuka pomysłu na pracę dyplomową czy naukową to
    temat interesujący jest...;)