    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ile moze dostac dziecko pieniazkow od rodzicow
    Date: Mon, 3 Sep 2007 13:28:35 +0200

    Użytkownik "MIchal" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fbghqj$99s$1@inews.gazeta.pl...
    > przez okres zycia (nauki do 26roku)
    >
    > na mysli mam kieszonkowe itp
    >
    > chodzi mi o to ile legalnie dziecko moze sobie odlozyc pieniazki,
    > tzn miec na koncie, majac skonczone 26lat
    >
    > nie zglaszanych do urzedu skarbowego?

    pewnie bardzo dużo ,trzeba sprawdzić limity w jakim roku ile przysługiwało
    ,sa babcie, dziadkowie, rodzice ,chrzestni itp,
    no i jeszcze najważniejsze dowody

    czyli jak było lokowane w funduszu czy ubezpieczeniu posagowym to papiery,
    ksiązeczka Pko czy nawet SKO.
    No bo bez dowodów to mozesz stwierdzić ze wygrałes przed wojna w totolotka,
    no i nie masz żadnych papierów bo była wojna. Niestety to Ty musisz wykazać
    skad masz pieniądze, (choć logiczne by było zeby to US musiał wykazać ze są
    nielegalne ,brudne czy coś