    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ile maksymalnie trwa wyrzucenie legalnego lokatora
    Date: Tue, 08 Jul 2008 16:08:44 +0200

    Troll pisze:

    > wiadomości news:g4vr26$2fs$1@news.onet.pl...

    > zalozmy ze zostanie zasponsorowany kontener jaklo zastepcze mieszkanie :)

    Myślisz, że by to przeszło? Wtedy z eksmisjami nie byłoby problemu.

    Kiedyś w TV pokazywali "domki" w tego typu kontenerach, ale z wodą,
    prądem, ogrzewaniem, urządzone wewnątrz. Duży kontener był podzielony na
    3 pomieszczenia dla 3 rodzin, takich "domków" było kilka, specyficzne
    osiedle. Specjalnie właśnie dla tych, którzy zostali eksmitowani za
    niepłacenie za komunalne lokale.

    Myślę, że oferowanie tego typu domów to nisza rynkowa, wielu byłoby
    chętnych (wierzycieli, oczywiście). Tylko na ile to jest opłacalne?

    L.