  • Data: 2004-05-12 07:48:10
    Temat: Re: ile dni na zapłatę?
    Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!

    Robert Tomasik wrote:
    > Termin płatności jest na fakturze.
    A jak wyglada sprwa, jesli faktura przychodzi na 2 dni przed terminem
    zaplaty? Mnie moze w tym czasie po porstu nie byc, moge nie miec czasu
    itp. Czy jest zgodne z prawem podanie terminu zaplaty w taki sposob,
    zeby nie bylo mozliwosci wywaizania sie z niego? nawet kilka razy
    rachunek przyszedl po czasie (i nie jest to kwestia mojej listonosza,
    czy poczty - u paru znajomych tez czesto sie to zdaza - jakiejs osobce w
    tepsie nie chce sie pojsc na poczte na czas).

    Pozdrawiam,
    robal.