  • Data: 2005-11-07 23:08:07
    Temat: Re: idą zmiany ?
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    > Toteż właśnie zaznaczyłem w wypowiedzi, że podejrzewam, iż jak zwykle
    > dziennikarze coś uprościli z wrodzoną sobie znajomością rzeczy.

    Czy jest sens ciągnąć ten wątek, zanim poznamy szczegóły? Po co mamy się
    domyślać tego, co już pewnie przybrało jako-tako konkretny kształt, i pewnie
    wkrótce się dowiemy?

    Ja tylko powtórzę - biorąc pod uwagę swoje, bardzo niedobre doświadczenia -
    że zmiany te wydają się iść w dobrym kierunku.

    Sądzę, że powinno być do tego jeszcze dodane niepobieranie przez US VAT-u od
    sum figurujących na nierozliczonych fakturach (ani kwoty z nich wynikające
    nie powinny być uwzględniane w dochodowym) - bo obecna praktyka to oczywiste
    pójście na łatwiznę ze strony US: "dawaj podatek - a swoimi problemami
    zajmuj się sam". Co znaczy "sam"? Płacę państwu podatki - więc niech mi
    urzędnicy PAŃSTWOWI pomagają, a nie utrudniają.
    --
    pozdrowienia

    Z.