  • Data: 2005-08-16 11:58:15
    Temat: Re: hurra będzie wysyp notariuszy ! skończy się nierobom !
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "m." wrote:

    > Stoi. Bo go usuną. I nie będzie notariuszem. Taki odgórny przykaz. Zeby nie
    > było konkurencji - wszyscy maja brać tak samo.

    W koncu sie porobi - podziala sie na tych "dl abogatych" i na tych "dla
    przecietnych" - to tylko kwestia czasu. Nie powstrzyma sie wielkiej
    fali. Dla wielu., wielu ludzi ta ustawa to szansa na prace w zawodzie, a
    co za tym idzie o lepsze zycie, jesli nie o zycie w ogole. Nie da sie
    zapanowac nad wszystkimi. Na proby ingerencji podniesie sie wrzawa.

    Generalnie jestem spokojny, ze to nastapi. Zdaje sobie jednak sprawe, ze
    nie z dnia na dzien. Pewnie pare lat...
    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r