  • Data: 2004-10-21 12:50:24
    Temat: Re: handel towram kupionym w Niemczech
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/21/2004 12:53 PM, Maciek wrote:
    > bo zostaly zniesione, co najwyzej mozesz oplacic podatek vat
    > zreszta szczerze mowiac nie mam pojecia jak to jest, kiedy cos kupujesz za
    > granica i chcesz sprzedawac w polsce.
    > musisz sie na jakiejs podstawie rozliczac z fiskusem.
    > na pewno w 100% jestem pewien ze nie ma zadnego cla.
    > pozdrawiam

    VAT jest naliczany i odliczany, więc nie płaci się go jak poprzednio
    przy przekraczaniu granicy. Płaci się natomiast VAT od sprzedaży - kwota
    vat-u efektywnie do zapłacenia to VAT od sprzedaży pomniejszony o to, co
    można odliczyć od zakupów w kraju.
    Trzeba być VAT-UE, składać deklaracje Intrastat etc.

    Pzdr: Catbert