  • Data: 2010-08-26 07:12:03
    Temat: Re: gwarant nie chce usunac usterki
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co nalezy uczynic z gwarantem ktory nie chce usunac usterki ?
    > Gwarant wykreca sie jakimis bzdurami w rodzaju, ze nie bylo plomb
    > gwarancyjnych, pozniej twierdzi, ze gwarancji bylo tylko 14 dni itd itp -
    > ogolnie chce sie wykrecic od wymiany przyslanego wadliwego towaru. Dodam,
    > ze jest to transakcja firma-firma
    >
    > Czy przed zalozeniem sprawy mam do niego wyslac wezwanie do zaplaty na
    > wartosc towaru czy od razu zalozyc sprawe w esadzie ?

    Witam,
    jezeli faktycznie masz racje to przed wystapieniem do sadu musisz wyczerpac
    droge polubowna. Wazne, zeby Twoje dzialania w tym zakresie byly
    udokumentowane. Czyli jedno wezwanie do naprawy lub zwrotu kosztow, po
    tygodniu drugie a w trzecim, ostatecznym wysylasz wzor pozwu z kopiami
    wszystkich zalacznikow. Wszystko wysylasz listami poleconymi i zachowujesz
    kopie z dowodem nadania. Wzorem firm windykacyjnych mozesz dolaczyc
    zestawienie wszystkich kosztow na jakie naraza sie dodatkowo przyszly
    pozwany. Dolacz opinie rzeczoznawcy lub radcy prawnego. Do pozwu dolaczasz
    cala dokumentacje z postepowania polubownego.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek