    From: Maverick <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja na urzadzenie elektroniczne
    Date: Tue, 23 Jun 2009 15:33:36 +0200

    R.M. wrote:

    > nie wiem dokladnie, ktory to przepis, kiedys czytalem artykul na ten temat

    Ja czytalem juz kilka artykulow ze jutro jest koniec swiata - i jakos
    jeszcze zyje - nie wiem komu to zawdzieczac.

    Takiego przepisu nie ma - jest tylko to, co spp napisal w pierwszym
    poscie - 2lata odpowiedzialnosci SPRZEDAWCY (firma - os. fizyczna) (przy
    czym przez pierwsze 6 miesiecy to sprzedawca musi udowodnic ze wina nie
    wynikla z wady urzadzenia , gdy chce odrzucic roszczenie, a od 6 do 24
    miesiaca ty, ze urzadzenie sie popsula w wyniku wady przy produkcji -
    to tak w skrocie - co tydzien jest o tym dyskusja, wiec use google), ew
    rekojma (firma-firma).