eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja i prawa konsumenta › Re: gwarancja i prawa konsumenta
  • Data: 2006-08-28 17:03:27
    Temat: Re: gwarancja i prawa konsumenta
    Od: Marcin Piekarski <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    tHe mRuWa napisał(a):
    > Oddalem karte graficzna na gwarancje, uplynelo 14dni roboczych -
    > postanowienie "wymiana na nowa", ale nigdzie nie ma tego towaru.
    >
    > Wiec proponuja mi korekte faktury, czyli zwrot kasy - ale jest problem
    > bo ta karta od maja jak ja kupowalem - zdrozala o jakies 40-50zl.
    >
    > Musze sie na to godzic?
    >
    > Chyba jest cos takiego jak wymiana na "przynajmniej o takich samych
    > parametrach lub lepszych"?
    >

    A co to za karta (model) że zdrożała ? Od maja to raczej potaniała lub
    już jej nie produkują.
    Sprawdź dokładnie ceny być może za zwróconą gotówkę będziesz mógł kupić
    lepszy model.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1