eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancjaRe: gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 28 Jan 2013 13:00:09 +0100
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja
    References: <kdu4te$q09$1@news.task.gda.pl>
    <5102c1e9$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <5103f1f8$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke0rpj$87t$1@news.task.gda.pl>
    <5104110e$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke1a36$g39$2@news.task.gda.pl>
    <51043e93$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke1f60$tpu$1@news.task.gda.pl> <ke5cv7$pk4$1@dont-email.me>
    <ke5des$r7e$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <ke5des$r7e$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 48
    Message-ID: <51066849$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.45.35
    X-Trace: 1359374409 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1316 83.11.45.35:51122
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:714319
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28.01.2013 09:38, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2013-01-28 09:30, chochlik_drukarski pisze:
    >>
    >> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    >> wiadomości news:ke1f60$tpu$1@news.task.gda.pl...
    >>> W dniu 2013-01-26 16:56, news pisze:
    >>>> Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    >>>>> Tzn. klient nie wiedział, że jest gwarancja, czy co?
    >>>>> Bo jak wiedział, i mógł się zapoznać...
    >>>>
    >>>> Człowieku kiedy ty się urodziłeś?
    >>>> Widziałeś kiedyś w sklepie gwarancję obok wystawianego towaru w sklepie
    >>>
    >>> Nigdy nie miałem problemu dowiedzieć się jakie są warunki.
    >>
    >> Ty to masz fajnie. Ja przy każdym droższym towarze próbuje dowiedzieć
    >> się o szczegółowe warunki gwarancji i chyba nigdy mi się jeszcze nie
    >> udało - niezależnie
    >> od tego czy pytam w jakimś podrzędnym sklepiku czy u "producenta"
    >> (importera z chin).
    >> Maksimum czego mogę się dowiedzieć to długość okresu gwarancyjnego. Jak
    >> zaczynam
    >> drążyć to dostaje odpowiedź typu "czego ten idiota od nas chce" albo w
    >> ogóle nie dostaje
    >> żadnej. To jest coś niepojętego, że chce się dowiedzieć za co płace.
    >
    > Nie rozumiem. Jak kupisz, to wówczas magicznie treść gwarancji się
    > znajdzie?

    Często tak - np. w opakowaniu.

    Ba - niejedokrotnie w wielu wersjach :). Kupiłem kiedyś laptopa HP w
    hurtowni, dostałem niepodbitą kartą gwarancyjną (którą powinienem ja
    podbić, jako końcowy sprzedawca), gdzie było wiele opcji do wyboru, m
    in. można było zaznaczyć ptaszkami gwarancję door2door.

    Konia z rzędem, kto by mi powiedział jaki konkretnie był zakres
    gwarancji? Czy rzeczywiście jakbym zaznaczył ptaszkiem d2d - to by taki
    był zakres gwarancji dla kogoś komu bym to sprzedał?

    >
    > Jeśli sprzedawca nie potrafi podać warunków gwarancji, to można przyjąć,
    > że gwarancji nie oferuje. Proste.

    Albo mu się nie chce drążyć tematu.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1