eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancjaRe: gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <kdu4te$q09$1@news.task.gda.pl>
    <5102c1e9$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <kdug26$2mv$1@news.task.gda.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.130125.invalid>
    <kduja4$cba$1@news.task.gda.pl>
    <5104f7b3$1$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke35do$1s6$5@news.task.gda.pl>
    <51052cb1$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke3mt7$fdt$2@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <ke3mt7$fdt$2@news.task.gda.pl>
    Subject: Re: gwarancja
    Date: Sun, 27 Jan 2013 18:34:16 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 26
    Message-ID: <5105658c$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.31.131
    X-Trace: 1359308172 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1230 83.22.31.131:59175
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:714288
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ke3mt7$fdt$2@news.task.gda.pl...
    >W dniu 2013-01-27 09:34, news pisze:
    >> Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    >>> Uprawnienia z tytułu niezgodności z umową z pewnością nie
    >>> dają podstaw konsumentowi do żądania od sprzedawcy
    >>> pokrycia kosztów jakichś-tam przeglądów.
    >>
    >> Ale nikt pytającej nie każe wykonywać płatnych przeglądów i mimo to
    >> dalej ma prawo do niezgodności towaru z umową, na dodatek w takim
    >> przypadku sprzedawca ponosi nie tylko koszta naprawy, ale i transportu,
    >> praz montażu i demontażu piecyka gazowego, prawda?
    >
    > Sprzedawca ponosi, ale tylko wówczas, jeśli piecyk jest rzeczywiście
    > niezgodny z umową. Czyli dotyczy to tej ewentualnej usterki z grzaniem, a
    > nie możliwości wykonania darmowego przeglądu.
    >
    > No i trzeba mieć na uwadze, że w tej sytuacji problem nie musi być
    > wynikiem niezgodności z umową (czyli jakąś wadą w wykonaniu piecyka),
    > tylko może być to efekt rozregulowania się czegoś (konieczność regulacji,
    > np. właśnie w ramach przeglądu), czy też przyczyna może tkwić w błędach w
    > instalacji lub w zewnętrznym osprzęcie.

    Dlatego takie rzeczy, to najlepiej z usługą montarzu kupić. Wóczas nie ma
    przepychanki, kto i za co odpowiada.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1