eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancjaRe: gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja
    Date: Sun, 27 Jan 2013 18:07:52 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <ke3mt7$fdt$2@news.task.gda.pl>
    References: <kdu4te$q09$1@news.task.gda.pl>
    <5102c1e9$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <kdug26$2mv$1@news.task.gda.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.130125.invalid>
    <kduja4$cba$1@news.task.gda.pl>
    <5104f7b3$1$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke35do$1s6$5@news.task.gda.pl>
    <51052cb1$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-46-112-124-221.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1359306471 15805 46.112.124.221 (27 Jan 2013 17:07:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Jan 2013 17:07:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
    Thunderbird/17.0.2
    In-Reply-To: <51052cb1$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:714287
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-27 09:34, news pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    >> Uprawnienia z tytułu niezgodności z umową z pewnością nie
    >> dają podstaw konsumentowi do żądania od sprzedawcy
    >> pokrycia kosztów jakichś-tam przeglądów.
    >
    > Ale nikt pytającej nie każe wykonywać płatnych przeglądów i mimo to
    > dalej ma prawo do niezgodności towaru z umową, na dodatek w takim
    > przypadku sprzedawca ponosi nie tylko koszta naprawy, ale i transportu,
    > praz montażu i demontażu piecyka gazowego, prawda?

    Sprzedawca ponosi, ale tylko wówczas, jeśli piecyk jest rzeczywiście
    niezgodny z umową. Czyli dotyczy to tej ewentualnej usterki z grzaniem,
    a nie możliwości wykonania darmowego przeglądu.

    No i trzeba mieć na uwadze, że w tej sytuacji problem nie musi być
    wynikiem niezgodności z umową (czyli jakąś wadą w wykonaniu piecyka),
    tylko może być to efekt rozregulowania się czegoś (konieczność
    regulacji, np. właśnie w ramach przeglądu), czy też przyczyna może tkwić
    w błędach w instalacji lub w zewnętrznym osprzęcie.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1