  • Data: 2004-09-26 20:59:28
    Temat: Re: gwałt na mężczyźnie -> dziecko
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    M wrote:

    > ze wzgledu na ratio legis instytucji alimentacji dziecka - regulacja
    > ta ma sluzyc zapewnieniu srodkow do zycia dziecku, bez wzgledu na
    > sposob jego poczecia. Jezeli zaprzeczasz - podaj podstawe prawna,
    > ktora pozwala na roznicowanie dzieci wlasnie ze wzgledu na sposob
    > poczecia co do prawa do alimentow.

    Podziwiam radykalną logikę wypowiedzi:)

    Jak zatem wytłumaczysz, w swietle tejże "ratio legis" alimentacji zwolnienie
    z tegoz obowiązku alimentacyjnego dawców nasienia uzywanego w zabiegach
    sztucznego zapłodnienia?
    Wszak nie mozna wg Ciebie różnicować dzieci podłóg metody ich poczęcia, a i
    dawca bez wątpienia świadom był, iż oddaje nasienie po to, by z jego
    udziałem doprowadzić do poczęcia dziecka , a więc godził się na to, że
    zostanie biologicznym ojcem.

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.