  • Data: 2012-11-27 21:17:47
    Temat: Re: gmo w polsce? chyba ze powstrzymasz...
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" napisał:
    > glifosat? Nie działa na zwierzęta[1]

    Tak cię na tym uniwersytecie nauczyli?
    Ciekawe dlaczego ci Indyjscy rolnicy często popełniali samobójstwo pijąc
    RANDUP?
    Jak jesteś taki pewien że to ci nie zaszkodzi to sam wypij, przynajmniej
    zadziała selekcja naturalna:)

    > zostań scenarzystą jakiegoś filmu katastroficznego klasy B :D

    Nie muszę bo one istnieją:)

    > pryskają też i nieGMO

    nieGMP popryskane RANDUPEM umiera. Tylko GMO nim się pryska, bo tylko one
    jest odporne.

    > a masz dowody na to skażenie? Bo gdybasz i to nieporadnie.

    Dowody na krzyżowanie GMO z niemodyfikowanymi? Tak, to wiedza powszechna:)

    > będzie się stosowało inny pestycyd

    Jaki inny? RANSUP jest herbicydem totalnym, jest najdoskonalszą trucizną i
    szczytowym osiągnięciem koncernów chemicznych. Nie ma lepszego oprysku dla
    GM, nie wiedziałeś o tym?

    > są są - myślisz, że współcześnie wysiewane odmiany to te,
    > które wysiewał twój praprapradziadek?

    Wiem ze współczesne to GMO, ale pokaż mi te twoje GMO odporne na zimno,
    choroby i szkodniki i dające większe plony od niemodyfikowanych, gdzie one
    są?
    Ja takich jeszcze w życiu nie widziałem!

    > Jeszcze raz się ciebie spytam - czemu przeraża cie wklonowanie
    > genu z jednej rośliny do innej a nie przeraza cię tworzenie całkiem
    > nowych odmian i gatunków?

    A powiedz mi dlaczego ma mnie nie przerażać?????

    > spoko np. węglowodany i tłuszcze? Dalej będzie
    > pepsynogen produkował.

    Taaa, białka produkowane u człowieka z tłuszczu i węglowodanów:)

    > a ty szpinakiem albo soją?

    Ja nie, ale modelki próbują i wyglądają jak by głodzone w oświęcimiu:)

    > a ilu widziałeś co wykitowali od jedzenia trawy?

    Dziadek widział takich umierających setkami, gdy niemcy i ruskie okradali
    wioski z żywności, więc jedli co było, trawę i umierali.

    > nie wiem jak bezpłodne zwierze może krzyżować się z innymi
    > zwierzętami (bo płodność i rozmnażanie to synonim krzyżowania)

    Tak że ten kogut GMO z kurą GMO nie daje potomstwa, ale z kurą naturalna
    daje, natomiast jego potomstwo nie daje już żadnego potomstwa, bo widocznie
    mutacja postępuje z pokolenia na pokolenie.
    Jak nie wierzysz to spróbuj sobie rozmnożyć kurczaka brojlera.

    > to ja cię informuję. Rozumiem, że od teraz będziesz omijał te produkty?

    Jak mam je omijać? ty mi będziesz wybierał?

    Acha, no i nie bądź rura i nie pękaj tak szybko:)