  • Data: 2008-04-14 22:17:25
    Temat: Re: gielda - przerabianie kart, konsol itp?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dembiński pisze:

    > Art. 353^1,

    Sprzeczne z naturą i zasadami współżycia - jak sobie wypożyczam jakieś
    urządzenie to naturalnie i zwyczajnie mogę go używać jak chcę, byle nie
    popsuć, a gdybym popsuł - bylebym przywrócił stan dokładnie taki sam,
    jak przed popsuciem.

    > art. 666 ust. 1, art. 667 Kodeksu cywilnego: sposób

    Tu się zasadniczo zgadzam, niemniej jednak taki zapis pozostanie martwy,
    ponieważ rzecz jest w moim posiadaniu i wynajmujący nie ma narzędzi
    prawnych do kontroli.

    Poza tym zobacz do jakiego absurdu prowadzi tak, hmm, dosłowne
    interpretowanie tego zapisu:

    Wynajmujesz od kogoś np. konsolę do gier i w którymś momencie używasz
    jej do obciążenia ryzy papieru (żeby wiatr jej nie rozwiał).

    Ewidentnie jest to użycie niezgodne z przeznaczeniem rzeczy ;->