  • Data: 2018-12-16 20:06:33
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2018 o 20:01, z pisze:

    > No to czepiasz się słówek. Ja potocznie rozumiem osobę odpowiedzialną a
    > kto ją do tego natchnął... a niech nawet duch święty :-)

    Po prostu lubię jasność.

    > Na ogół odpowiedzialność się ponosi a w skrajnych przypadkach karną
    >
    > Może być? :-)

    Średnio, banki na tym jednak persado zarobiły. A nawet jakby straciły,
    to nie pierwszy raz. Jakiś winnych kryzysu przed dekady posadzili? Ponoć
    coś w Irlandii, albo jakoś tak... A ty tu o jakiś kilku marnych
    kredytach. Zresztą nie bój nic - pinokio nie da im krzywdy zrobić, bo
    sam poszedłby siedzieć. Głupio by wyszło - co?

    Shrek