  • Data: 2010-10-09 13:12:22
    Temat: Re: fotoradar - kto może suszyć?
    Od: "PapoSmurf" <łofczybober@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "RadoslawF" napisał:

    > My żyjemy w normalnym, ty z dzikiego przyjechałeś

    to wy towarzyszu w dzikim kraju żyjecie a ja do was nie pszyjeżdżałem:O)

    > i nie wiesz jak stosunkowo niedawno był krzyk o motocyklistę
    > zastrzelonego bo nie zatrzymał się na policyjnej blokadzie.

    słyszałem, słyszałem, nie tylko to ale i wiele innych rzeczy, a tak naprawdę
    nie wiadomo jak było bo śfaitkuf brak, a niewwygodni nie żyją:O)
    chociaż wczoraj czytałem że jusz zostało usankcjonowanie w prawie legalne
    zabujstfo, dokładnie w traktacie lizbońskim, może o to chodzi żeby nowe
    prawo hunijne pszetestować?:O)

    > Kretyn pewnie chciał się tłumaczyć że policjanta nie rozpoznał.

    ja wcale nie mówię o umundurowanej milicji, tylko jakichś
    niezidentyfikowanych osobnikach w czarnych kombinezonach i białych kaskach
    (coś jakby zomo), nie ma pojęcia kto to był, wiem tylko że posługiwali się
    fotoradarem, nie byli nijak oznakowani, wiec jak by mnie zatrzymywali nawet
    z bronią w ręku, to bym pomyślał ze bandziory jakieś i uciekał:O)