  • Data: 2009-02-21 21:28:44
    Temat: Re: fotoradar i wskazanie osoby prowadzącej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:

    > To ze byłem w wojsku nie oznacza ze sie zgadzam z pewnymi idiotyzmami -
    > gdziekolwiek bym ich nie widział.

    co nie zwalnia cię z obowiązku ich przestrzegania

    W żadnym miejscu nie napisałem, że nie masz prawa mieć oddzielnego
    zdania i że masz zakaz jego wyrażania.

    > Bardzo dobrze. Ja tez uwazam ze powinnismy zaczac od podstaw.
    > Rzecznik prasowy policji powinine powiedziec, ze przepisy nie sa po to, aby
    > dbac o nasze bezpieczenstwo, sa po to, aby za ich zlamanie były mandaty.

    przecież to jest oczywiste od zawsze.
    policja jest od egzekwowania przestrzegania prawa , a nie od dbania o
    czyjekolwiek bezpieczeństwo.

    > na szczescie nie za zlamanie, a za zlapanie mnie na lamaniu.

    słuszna uwaga

    > hmmm
    > a teraz to, kurwa, za co biora pieniadze?

    teraz biorą, czas zacząć dawać.

    > e tam, nie w polsce to nie wiem jakie sa przepisy. :)

    takie same,
    mandat za złamanie przepisów. i dyskutowanie czy przepis ma sens czy nie
    nie jest w zakresie obowiązków policji.