    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotki zle zaparkowanych samochodow
    Date: Wed, 5 Apr 2006 00:29:45 +0200

    Artur Drzewiecki [###d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx.###
    ]
    napisał:
    > A mogę wiedzieć, jakie kryteria stosowałeś?

    Opisałem je już wcześniej. Generalnie uważam, że jeśli fotka
    jednoznacznie nie wskazuje na nieprawidłowość, to powinien być jakiś
    komentarz.

    > Dla mnie źle zaparkowany samochód (niekoniecznie prawnie) to:
    > - samochód utrudniający ruch innym (postawiony na przejściu dla
    pieszych
    > lub tamujący wyjazd innym wozom);
    > - samochód postawiony przed znakiem wykluczającym parkowanie tutaj -
    > ciekawa jest sytuacja samochodów policyjnych, które chyba powinny
    mieć
    > włączonego koguta, jeśli zatrzymują się np. na miejscu dla
    inwalidów,

    Akurat na miejscu inwalidów niekoniecznie muszą mieć koguta. Przy czym
    należy odróżnić parkowanie radiowozu, od blokowania nim drogi. Bo na
    tej stronie co najmniej jedno zdjęcie z tego co pamiętam właśnie moim
    zdaniem pokazywało radiowóz blokujący drogę (bokiem widoczny stojący
    okrakiem na środku drogi).

    > - samochód zajmujący kilka wyznaczonych miejsc parkingowych.

    Tu już nie jest to takie proste. Sam nieraz staje w ten sposób pod
    supermarketem, jak nie ma innych miejsc, a obok zaparkowane samochody
    są akurat "mimo" wyznaczonych miejsc poustawiane. Jak oni odjadą, to
    pewnie to dziwnie wygląda.

    Generalnei się zgadzam z Twoimi wyznacznikami.