  • Data: 2004-07-21 18:48:19
    Temat: Re: firma windykacyjna
    Od: "jupi" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cdlcps$nf4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem , czy dobrze cie zrozumialem.
    >
    > 1.Dluznik nazywa się Paweł Długowski.Zam ul.Komornicza 50 55-555 Podatkowo
    > 2.Rodzina - Katarzyna Płacąca. Zam ul. Uregulowana 22 44-444 Złotówkowo
    >
    > 3.Firma windykacyjna "Wściekli Komornicy" wysyła pismo informujące o
    > zadłużeniu Pawła Długowskiego do Pani Katarzyny Płacącej ? Jeśli
    > jednak tak - Giodo i zaw. Prok.Rej.
    >
    > Z drugiej strony - Nikt nie odważyłby się na taki "numer".

    nie do konca... :)

    Pani Katarzyna Płacaca jest zamieszkala przy ul uregulowanej natomiast
    zameldowana przy ulicy Komorniczej tam gdzie Pan Dlugowski.... natomiast Pan
    dlugowski jest zameldowany przy ul Komorniczej natomiast zamieszkuje w
    miejscowosci Zusowo... :)
    I teraz firma "wsciekli komornicy" nachodzi Pania Placaca... tzn. dzwoni i
    domaga sie splaty naleznosci... Czy ma do tego prawo?

    pozdrawiam
    jupi