  • Data: 2004-03-09 14:46:36
    Temat: Re: firma i komputer...
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    art-ts.webpark.pl <d...@w...pl> wrote:

    > Chce dokupic teraz Windows 98 oryginalnego.. i moje pytanie brzmi, czy
    > aby byl on oryginalny musze miec na niego fakture? nie mogl bym kupic
    > takiego na allegro.pl bez faktury Vat?

    O ile jest to zgodne z warunkami licencji [bo retail tam trafia sie
    rzadko] to jak najbardziej. Nie ma czegos takiego jak obowiazek posiadania
    faktury VAT, wbrew temu co MS sugeruje na swojej stronie i czego podobno
    wymagala kontrole z BSA. Odliczenie podatku na podstawie faktury to Twoje
    prawo a nie obowiazek. No i niby na jakiej podstawie zabronic os. fizycznej
    cesji praw ktora z oczywistych wzgledow faktury wystawic nie moze?

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl