eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofalszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia › Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
  • Data: 2005-07-15 22:21:24
    Temat: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie rozumiesz sytuacji gosciu, usilowanie to w przypadku gdy policja,
    > karetki i straz pojechali na to miejsce a mogla sie wydazyc jakas inna
    > katastrofa i tam byliby tez potrzebni - to jest chyba proste
    > a jesli by sie tak stalo faktycznie,

    nie dziecko usilowanie to dazenie do wykoanania danej czynnosci , usilowanie
    zabojstwa = dazenie
    do zabicia danej osoby.

    to jest to spowodowanie zagrozenia
    > nawet nie bedac prawnikiem takie tlumaczenie rozwiazuje cala sytuacje,
    > ktora chciales zagmatwac

    moze od kilku milionow ludzi odroznia mnie wlasnie to ze mysle stad ten
    watek.
    Najlatwiej jest znalezc czlowieka i poszukac na niego pargaraf.
    Zeby nie bylo jestem przeciwny tego typu durnym dowcipom, ale zalatwilo by
    sprawe
    wqprowadzenie dodatkowego art. (kwestia 2 miesiecy max) , poslowie by sie
    wyrobili, a
    gosc by sie na to zalapal, ale nie na sile przedstawiac bezsensowne zarzuty.
    Policja sie tu osmeisza.

    Ja nie jestem prawnikiem, ale bylbym w stanie wykazac debilizm osob
    oskarzajacych m,nie o to przestepstwo.

    P.