    From: " " <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fałszywe oświadczenia/zeznania
    Date: Mon, 29 May 2006 19:15:48 +0000 (UTC)

    Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none> napisał(a):

    > To kiedy te zamki zmienili?!
    2 lata temu, od tego czasu sprawa się ciągnie. Sąd administracyjny oddalał
    sprawę, bo złożyłem ten wniosek do prokuratury, potem sprawa została
    przekazana do sądu rejonowego i ciągle tam tkwi

    > Bo to się robi tak: wracasz do lokalu, w którym zamiekszujesz i nagle -
    > klucze nie pasują. Wzywasz ślusarza, mówisz że coś się zamki zepsuły i
    > wchodzisz.
    >
    > A tak to trochę musztarda po obiedzie - musiałbyś wystąpić od sądu z
    > pozwem o przywrócenie posiadania. A to trwa. I kosztuje.
    ano, to już za późno na wezwanie ślusarza, mądry Polak po szkodzie. Myślałem,
    że uda się to normalnie rozwiązać, porozmiawiać, ale okazało się, że nakręca
    się jakaś chora sytuacja

    > No, ale pamiętaj, że czas to też zajmie - dobrze jest być
    > "dyspozycyjnym" dla sądu. Albo zabulić za prawnika.
    mam pełnomocnika, który może być dyspozycyjny, więc jakoś to będzie

    dzieki