  • Date: Mon, 29 May 2006 20:40:42 +0200
    From: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fałszywe oświadczenia/zeznania

    p...@N...gazeta.pl wrote:

    > a jeśli od 2 lat nie mogę wejść do mieszkania, to gdzie mam trzymać rzeczy?
    > pod drzwiami?

    To kiedy te zamki zmienili?!

    > nie mogę się włamać. Zgłosiłem na policji fakt zmiany zamków, poszedłem ze
    > sprawą do prokuratury - odmówiła wszczęcia postępowania.

    Bo to się robi tak: wracasz do lokalu, w którym zamiekszujesz i nagle -
    klucze nie pasują. Wzywasz ślusarza, mówisz że coś się zamki zepsuły i
    wchodzisz.

    A tak to trochę musztarda po obiedzie - musiałbyś wystąpić od sądu z
    pozwem o przywrócenie posiadania. A to trwa. I kosztuje.

    > a więc doniosę

    Nie mi.

    > 3 stówki to i tak dużo mniej niż zapłaciłbym za zajęcie się sprawą zwrotów
    > kosztu remontu

    No, ale pamiętaj, że czas to też zajmie - dobrze jest być
    "dyspozycyjnym" dla sądu. Albo zabulić za prawnika.