  • Data: 2008-06-09 08:13:18
    Temat: Re: eksmisja bez prawa do lokalu
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam pisze:

    > a to można tak wyeksmitować na bruk?

    Nie doszedlem jeszcze do tego, ale wydaje mi sie ze nawet meneli
    dewastujacych lokale "socjalne" nie wolno przeflancowac na trawke;-(
    na http://mokotow.btx.pl/content/view/92/67/ jest opisana taka
    dewastacja i jezeli gosc z opisu tworcy watku zacznie zachowywac sie jak
    menele z linku, to tez mu wladza-administracja moze, ale tylko "skoczyc".
    Wydaje mi sie tez, ze rozwiazania prawne w tym zakresie nie nadazaja za
    dynamika zjawiska.
    Mozna to uciac (trzeba tylko chciec) dokonujac przymusowej przeprowadzki
    w wyniku postanowienia sadu lub administracji tylko gdzie? Byle mienie
    wojskowe (koszary) to swietne miejsce dla takich meneli. Jedna izba,
    pietrowe lozka metalowe i praca na rzecz zarelka, utrzymania porzadku i
    czystosci....., to niskonakladowe rozwiazanie tyle ze nikt o tym nie
    pomyslal bo po co? Przeciez to co sily zbrojne budowaly latami (
    kompleksy koszarowe) za nasze, podatnikow pieniadze, dzisi8aj sprzedaje
    sie je za symboliczna zlotowke a co podtatnik ma z tego? NIC, poza
    przymusowym sasiedztwem ludzi bimbajacymi sobie z prawa.

    --
    jedrus

    Euro 2008 - terminarz, wyniki, tabele-
    http://mokotow.btx.pl/content/view/94/82/
    Jezeli wiesz o Mokotowie cos czego inni nie wiedza, koniecznie podziel
    sie tym na http://www.mokotow.btx.pl