  • Data: 2009-09-22 22:09:44
    Temat: Re: dzialka z prawem przejazdu (sluzebnosc) - jaka szerokosc ?
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał w wiadomości

    > Będę się upierał, że mimo wszystko pas terenu musi być zgodny z
    > przepisami dla dróg. Bo przecież owa służebność przejazdu w tym wypadku
    > docelowo będzie realizowana poprzez budowę drogi dojazdowej. Choć z
    > drugiej strony jako dojazd do tych posesji spokojnie wystarczy asfalt
    > szerokości 3-4 metrów. Przyznam, ze nie wiem, jak to jednoznacznie
    > zinterpretować. Zwrócił bym się z pismem do Urzędu Gminy i niech ktoś
    > się pogłowi. Normalnie w planie zagospodarowania terenu z reguły się
> [...]

    Tam nie ma i nigdy nie bedzie asfaltu bo i po co ? Wlasciciel mial
    obowiazek umozliwic dojazd (skoro dzialki sprzedal) i czesc dzialki
    swojej udostepnil na ten cel na zasadzie notarialnej sluzebnosci. Ale
    chba nie ma obowiazku budowania drogi. Rozniez nie ma zamiaru
    przekazywania gminie. Z tego pasa dzialki powstala samoistnie "droga
    gruntowa", nie ma jej w PZG.