  • Data: 2010-01-26 19:28:05
    Temat: Re: działka a droga dojazdowa problem ciag dalszy
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:hiis2r$ce9> Masz w par. 1 aktu zapewne oswiadczenie
    strony sprzedającej, że działka
    > posiada dostęp do drogi publicznej. Więc powiedz panu pełnomocnikowi, że o
    > ile ta droga się nie znajdzie, to składasz doniesienie do prokuratury o
    > złożeniu fałszywych oświadczeń i doprowadzenie do niekorzystnego
    > rozporządzenia mieniem.
    >
    > Sądzę, że pełnomocnik bardzo szybko postara się, abyś był w stanie
    > jednak tą drogę nabyć.

    Niestety nie mam w akcie takiego stwierdzenia.
    I jak pisał ktos wczesniej, nie ma zakazu prawnego sprzedazy działki bez
    drogi dojazdowej, to nie jest przestępstwo.
    Chociaż nie wszyscy notariusze to zrobią.
    A pełnomocnik sie stara niezależnie, ale poprzednia włascicielka wyjechała
    na stałe za granicę 10 lat temu i mówi ,ze ją sprawy w Polsce juz nie
    interesują, bo nie wraca.
    Mam nawet do niej kontakt telefoniczny, ale nie moge ją do niczego zmusić.

    mareK