  • Data: 2002-05-28 09:36:41
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza w mieszkaniu spoldzielczym
    Od: "Miko" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ERY" <e...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:acvh9h$mvj$1@news.tpi.pl...
    > Czy mogę zarejestrować indywidualną działalność gospodarczą w mieszkaniu
    > spółdzielczym lokatorskim?
    > Jeśli tak, to jakie formalności muszę załatwić ze spółdzielnią?
    > Czy są jakieś kruczki (np. wyższy czynsz lub inne opłaty)?
    Spółdzielnia musi wyrazić zgodę, ew. podpisać z Twoją firmą umowę o
    dzierżawę iluś tam metrów pod działalność.
    Ponieważ podatek od nieruch. jest wyższy (na Mokotowie w Warszawie 35x
    wyższy niż dla pow. mieszkalnej) dla podm. gosp. to mogą Ci podnieść czynsz.
    Ale jest pewien kruczek: przedmiot działalności gosp. wykonujesz "u
    zleceniodawcy". Jeżeli bardzo będą się czepiali to proponujesz dzierżawę
    powierzchni równej powierzchni zajmowanej przez dokumenty księgowe (A4) :)