eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodyskryminacja ze wzgledu na narodowosc czy nie? › Re: dyskryminacja ze wzgledu na narodowosc czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dyskryminacja ze wzgledu na narodowosc czy nie?
    Date: Sun, 23 Jul 2006 23:03:37 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <ea0oci$pbd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <e9v9qe$gve$1@newsreader2.netcologne.de>
    <ea0bf7$auk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <k...@i...dyndns.org.invalid>
    <ea0fdp$evj$1@newsreader2.netcologne.de>
    <ea0h8p$84c$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ea0ktb$n2k$1@newsreader2.netcologne.de>
    NNTP-Posting-Host: bph13.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1153688786 25965 83.29.49.13 (23 Jul 2006 21:06:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Jul 2006 21:06:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:402306
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...syneticon.net> napisał w wiadomości
    news:ea0ktb$n2k$1@newsreader2.netcologne.de...

    >>> A klient, ktory stal zaraz za mna, jakos zaplacil karta?
    >> To akurat nie ma znaczenia. Czasem karty jednego banku przechodzą, a innego
    >> akurat nie.
    > Alez ta karta nawet nie dotarla do czytnika.

    Ja pisałem ogólnie, a nie w odniesieniu do tego wypadku. To oczywiste, że w tym
    wypadku nie chodziło o kłopot techniczny, tylko o wolę sprzedawcy.
    >
    > "Zadnej dyskusji, musisz placic gotowka" - taki byl argument kierownika
    > sklepu, ktory nawet nie popatrzyl na karte, ani na dowod osobisty, tylko
    > uslyszal od kasjerki, ze jestem z Polski.

    Złóż reklamację w banku opisując zajście. Zadziałaj im na ambicję. Napisz, że
    ich bank jest niewiarygodny dla właścicieli sklepów, bo odmawiają honorowania
    kart i jak czegoś z tym nie zrobią, to zmienisz bank na bardziej wiarygodny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1