  • Data: 2002-12-18 23:21:55
    Temat: Re: duze odsetki - czy mozna cos zaradzic ?
    Od: "c-kasky" <c...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej i B." <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:3e00f6f7$1@news.home.net.pl...
    > Panowie może trochę logiki bo zagłębiacie się za głęboko. Daję sobie rękę
    > uciąć że firma windykacyjna nic nie wie o żadnej ugodzie a dla operatora
    > sprawa jest zamknięta bo sprzedał ja innej firmie.Pytanie czy to była
    > rzeczywiście ugoda.
    Z GSM a dokładnie z Plusem byla to ugoda albo deklaracja mojej splaty
    zadluzenia glownego w ratach. Dostalem ratalny plan splaty od + dlatego
    uwazam , ze byla to ugoda-porozumienie.

    > Zresztą sama firma windykacyjna nie wierzy w odzyskanie
    > pieniędzy wysłała pismo listem zwykłym.
    FAkt wyslano to lisytem zwyklym informujac , ze w przypadku nie odebrania
    korespondencji listonosz ja zwroci (ciekawe ?)

    > W tej sprawie jeśli bym był
    > dociekliwy zadzwonił bym do firmy windykacyjnej z prostym pytaniem na
    jakiej
    > podstawie żądają zapłaty przedawnionych płatności (no tak oni mogą zawsze
    > żądać mają do tego prawo, a my możemy skorzystać z przedawnienia bo to
    znowu
    > nasze
    -przypomniałem sobie to teraz i jestem z tego dumny bo nie jestem
    > prawnikiem) i zobaczyłbym co oni maja w rękawie. Mój wspólnik miał ten sam
    > problem, ale wyszliśmy z założenia że nie zapłacimy dla zasady (licząc
    nawet
    > że prawnie nie mamy racji ale moralnie tak )
    Rozumiem, ze mam obstawac przy swoim, ze platnosc jest przedawniona bo
    pochodzi z '97r i nie zaplacic ?

    Zastanawia mnie fakt nagabywania mnie telefonicznie - czy Pan juz sie
    zastanowil ?

    Jezeli kogos interesuje moge przeslac mailem zawiadomienie o przelaniu
    wierzytelnosci z + do firmy windykacyjnej (zgodne z art 509 i n. kc) i
    wezwanie do zaplaty (7dni)

    A-sky

    ps: sprawa robi sie zawila i najbardziej pozadanym bylby komentaz
    kompetentnej osoby