  • Data: 2008-08-07 20:26:27
    Temat: Re: droga gruntowa w lesie -wolno jeździć samochodem ?
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g7dsq6$6i5$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja założyłbym że publiczną była droga ze znakami. Inne wątpię, ale kto
    > wie.

    Tto jest droga, która biegnie przez osiedle domków jednorodzinnych.
    Kiedyś na początku tej drogi był znak - ograniczenie do 30. przy wyjeździe
    na drogę asfaltową jest znak stop. Przed lasem o który pytam jest przejazd
    kolejowy gdzie stoi znak stop i krzyż św Andrzeja.
    Tak więc znaki są.
    Czy droga gruntowa może przejść w drogę leśną bez żadnego znaku?
    Bo jeżeli tak to byłoby bez sensu. Bo skąd kierowca ma wiedzieć że tam nie
    wolno wjechać jeżeli nie zmienia się jakość nawierzchni, i droga jest nawet
    na planie miasta. Rok temu była poprawiana nawierzchnia.

    --
    Pawełj