    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: droga gruntowa w lesie -wolno jeździć samochodem ?
    Date: Wed, 6 Aug 2008 23:53:43 +0200

    Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g7d6ho$l32$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm
    > Ta droga o której mówię wygląda tak, że przed lasem jest przejazd kolejowy
    > oznakowany znakiem stop i krzyżem...
    > Droga ma szerokość taką że ze 3 samochody się zmieszczą. Jest to jedyna
    > droga dojazdowa do ogródków działkowych (od strony mniej uczęszczanej).
    > Nie ma zakazu wjazdu - nie ma też informacji, że jest dopuszczony ruch.
    > Więc jest ona publiczna czy nie ?
    >
    > --
    > Pawełj
    Jeszcze dołożę, że mieszkam od tego lasu ok kilometra przy tej drodze.
    Rodzaj nawierzchni się nie zmienia. Na jednej drodze w tym lesie jest zakaz
    ruchu - na innych nie ma - ja z tego wnioskuję że tam wolno wjeżdzać bo
    gdyby nie było wolno to po co by tam akurat stał znak ?

    Zacząłem czytać ustawę o drogach publicznych ale to chyba nie dla mnie bo
    niewiele z tego rozumiem. Może ktoś ma jakąś gotową prostą definicję drogi
    publicznej ?
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20042042086&type=3&name=D20042086Lj.pdf

    --
    Pawełj