-
1. Data: 2006-08-21 22:39:46
Temat: Re: dostawca internetu
Od: d...@o...pl
Czy mógłbyś zlinkować dla mnie tę ustawę?
Również mam okropne problemy internetem (łącze radiowe), przez
bardzo długi czas nie miałem dostępu do sieci - nie z mojej winy, co
potwierdził technik.
Wcześniej już pisałem do mojego providera o obniżenie stawki za
określony miesiąc (wynikało to z wcześniejszych kłopotów a było
ok pół roku temu).
Prosiłbym o podpowiedź na jakim artykule mogę się oprzeć pisząc
pismo do dostawcy.
Pozdrawiam
Problem
bolo napisał(a):
> Użytkownik "-" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:eccmih$5be$1@inews.gazeta.pl...
> > podpisalem umowe na 2 lata z dostawca internetu.
>
> > czesto sa awarie, ktore naprawiane sa dopiero na nastepny dzien, albo i za
> > dwa dni. zasadniczo wyglada to tak, ze maja czynny telefon do 17:00, a
> > awarie sa zawsze po 18:00, najczesciej w piatek...
>
> > cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego
> > towaru/uslugi, i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?
>
> a ile placisz za internet i jakie zapisy masz w umowie abonenckiej na temat
> czasu usuwania awarii?
> ustawa mowi o znizce w abonamencie
>
> --
> pozdrawiam
> bolo
> PS. pytanie o cene abonamentu mialo na celu wykazanie slusznosci Twoich
> oczekiwań ze ktos bedzie odbierał telefon 24godziny na dobe 7 dni w tygodniu
> PS2. zawsze mozesz wypowiedziec umowe i zmienic operatora