  • Data: 2013-07-10 22:46:25
    Temat: Re: dostałem towar za który nie zapłacilem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kicer" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:krk45p$l6c$1@speranza.aioe.org...

    > Co powinienem zrobić w takiej sytuacji z prawnego punktu widzenia?

    Po pierwsze poczekałbym ze dwa tygodnie, czyli taki normalny okres urlopu.
    Moze wyjechał.
    Jak po tym czasie sie nie odezwie, to napisałbym na adres podany w
    korespondencji z Allegro zwykły list z prośbą o kontakt. Moze sie coś stało
    i utracił komputer z kontaktami?
    Jak tonie pomoże, to mail do ALLEGRO z prośbą o pomoc.
    Ostatecznie możesz wysłać należność na dane nadawcy pomniejszoną o koszt
    przekazu pocztowego.