  • Data: 2008-04-08 09:16:42
    Temat: Re: donos?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    PG wrote:
    > Witam,
    >
    > Spotkałem się w jednym z duzych miejsc, z absolutna bezczelnoscia
    > jednego z taksiarzy.
    >
    > 1. nie mial kasy fiskalnej
    > 2. rachunki niby wystawia ale tylko od 50 zl (??)
    > 3. mimo prosb nie wystawil mi zadnego rachunku
    > 4. powiedzial mi kilka "cieplych slow"
    >
    > Jednym slowem podpadl mi maksymalnie.
    >
    > Znam nr rej i rodzaj pojazdu.
    >
    > Co dalej?

    Nic. Za późno.

    Było poprosić rachunek z opisem trasy przejzdu i zapłaconej kwoty.
    W przypadku odmowy wystawienia rachunku należało odmówić zapłaty i
    spokojnie wezwać policję lub na nią poczekać jakby taksiarz był taki
    odważny sam ją wezwać
    W przypadku ruszenia taksiarza z miejsca docelowego należy wezwać
    policję i zgłosić uprawadzenie.

    teraz możesz sobie co najwyżej głośno zakląć.
    Licencje taksiarskie wydaje gdzieś tam urząd miasta. Możesz zgłosić do
    nich, ale niewiele to da. Musieliby go złapać "na gorąco" a tego w
    praktyce nie ma kto robić, bo za dużo krzeseł mają w budynku na których
    można ciepło siedzieć.