  • Data: 2007-05-21 19:40:06
    Temat: Re: domena - czy mozna rejestrowac co sie chce
    Od: bojster <b...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

    news.tpi.pl wrote:

    > Spotkala nas nastepujaca sytuacja: prowadzimy sklep internetowy, ktory w
    > swojej branzy jest liderem na polskim rynku. Zalozmy przez chwile, iz firma
    > nazywa sie anvil a domena anvil.pl. Ktos zarejestrowal sobie domene anwil.pl

    Jak to jest, że firmy interesują się takimi domenami dopiero gdy ktoś
    je zarejestruje? Ja jak zakładałem firmę z literką V w nazwie, to od
    razu (a nawet wcześniej) zarejestrowałem taką domenę z literką W.
    I dzisiaj nie płaczę, ze ktoś mi zabrał...

    > I tutaj pytanie - czy mamy jakiegolwiek szanse aby domene odzyskac w inny
    > sposob niz polubowny? (gdyz najwyraznie wlasciciel nie jest zainteresowany
    > jej sprzedaza)?

    Ależ od tego jest właśnie sąd *polubowny* (arbitrażowy) przy PIIT.
    Swojego szczęścia próbują tam właśnie inteligo (domena intelig.pl),
    mediamarkt (domena mediamark.pl) i parę innych 'zaspanych' firm.
    Ciekawe jak im pójdzie...