  • Data: 2006-08-31 20:58:28
    Temat: Re: dom z darowizny a kredyt hipoteczny
    Od: "Zbyszek" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek P. wrote:
    > Witam,
    > Ciotka mojej żony chce nam darować nieruchomość. Jest to dom typu
    > "kostka" i wymaga dość gruntownego remontu i przebudowy. Na tę
    > przebudowę chcieliśmy wziąść kredyt hipoteczny. Ciotka z jakiś źródeł
    > dowiedziała się, że banki nie chcą udzielać kredytu na domy z darowizny.
    > Wiadomość bardzo nas zaniepokoiła a nie bardzo wiem jak "zapytć" google
    > aby dostać odpowiedź. Więc pytam na grupie:
    >
    > Czy jest jakiś "paragraf" regulujący to? czy jest to tylko kaprys
    > jednego z banków i spokojnie dostanę kredyt w innym banku?
> [...]

    Witaj,
    pracując "w branży" z takim ograniczeniem się nie spotkałem.
    Pamiętaj jednak, że jedne z najbardziej atrakcyjnych warunków
    kredytowych dotyczą kredytów na zakup nieruchomości. Możecie mieć
    zatem problem z pozyskaniem kredytu przeznaczonego na remont włansej
    nieruchomości na równie dobrych warunkach.

    Pozdrawiam
    Zbyszek Niemczewski

    --
    http://www.solski.pl