  • Data: 2010-08-25 11:36:26
    Temat: Re: dokumenty firmy nieaktualne
    Od: "TOM" <t...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz zamówienie?
    - zamowienie w sklepie internetowym
    - korespondencja email
    - korespondencja email przeslania skanow dokumentow wde,regon,nip

    > Masz podpisaną fakturę przelewową?

    nie mam,czy to konieczne przy handlu internetowym?
    faktura ma jednak adnotacje dot. odsetek.
    Posiadam rowniez kopie wysylki towaru kurierem na koszt winnej firmy.
    Niby jest to mala kwota , stad chwilowe zaufanie tymbardziej,iz klient z
    poprzednich faktur (wyzszych) sie rozliczyl, nie byly to jednak faktury na
    termin tylko pobranie.