  • Data: 2009-10-13 18:34:27
    Temat: Re: dokumenty agenta CBA
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 16:20:43 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> wrote
    >
    > wszystkich? czy dla w?asnych dzia??n?

    wszystkich, i za wiedzą i może niekoniecznie zgodą ABW chyba takie
    dokumenty są wydawane;
    ABW jest służbą bezpieczeństwa Państwa i jak dobrze pamiętam ma możliwości
    kontrolne nad wszystkimi służbami specjalnymi:
    CBA
    Agencją Wywiadu
    Policją
    i innych cywilnych pewnie też
    z możliwością wstepu do pomieszczeń gdzie są przechowywane dokumenty z
    klauzulą "ściśle tajne"

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Prywatna kolekcja antyków