eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodofinansowanie stanowiska pracy - problemRe: dofinansowanie stanowiska pracy - problem
  • Data: 2010-12-20 19:11:38
    Temat: Re: dofinansowanie stanowiska pracy - problem
    Od: "newsy" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Nowhere" <n...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    news:iem1b7$vph$1@news.task.gda.pl...
    > Jako bezrobotny podjąłem pracę w firmie, która uzyskała doflnansowanie
    > stanowiska pracy dla osoby bezrobotnej.
    >
    > Przed podpisaniem umowy o pracę umawialiśmy się na niższą kwotę na okresie
    > próbnym a następnie na pensję, którą ja gotów byłem przyjąć. Zaproponowano
    > mi umowę o pracę na czas określony: 24 m-ce, z niższą kwotą niż była
    > ustalana.

    Tak jak koledzy wcześniej pisali. Niewiele już możesz zrobic

    > Czytałem, że pracodawca ma obowiązek w przypadku przyznania dofinansowania
    > stanowiska pracy dostosować stanowisko dla nowego pracownika i przedstawić
    > rachunki do właściwego urzędu pracy. Jeśli pracodawca zlikwidował etat, a
    > stare wyposażenie biura przeznaczył dla mnie, to złamał umowę z urzędem?
    > Czy nie jest to wymóg obligatoryjny?

    Jeśli nie przedstawi rachunków do Urzędu Pracy to urząd nie przeleje mu
    kasy. Tym samym umowa ulegnie rozwiązaniu

    > Zapytuję się ponieważ dostałem informację, że wyposażenie mam skompletować
    > sobie we własnym zakresie, jak nie odpowiada mi wyposażenie biura.

    Możesz kompletowac we własnym zakresie, ale faktury i rachunki muszą byc na
    zakład :-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1