  • Data: 2004-02-01 18:11:26
    Temat: Re: dodatkowe dane osobowe przy wpłacie poniżej 10000 euro
    Od: "mareK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof K" <napisał w wiadomości
    > http://tinyurl.com/24cxz

    Dzieki za link ,ale z tego pisma wynika dość mętnie że "Instytucja
    obowiązana przyjmująca dyspozycję (zlecenie) klienta do przeprowadzenia
    transakcji, której równowartość przekracza 10 000 euro, zarówno jeżeli jest
    to ransakcja prowadzona w ramach operacji pojedynczej, czy też w ramach
    kilku
    operacji, jeżeli okoliczności wskazują, że są one ze sobą powiązane, ma
    obowiązek
    zarejestrować taką czynność."

    Problem w tym, że ostatnio wpłacałem jednorazowo 8000 euro w PKO-S.A. na
    swoje konto i pani kasjerka spisała mnie, mówiąc,że przepisy się zmieniły i
    od 1 stycznia 2004 rejestrują wszystkich wpłacających powyżej 7500 euro i
    niestety nie wiem, czy to prawda i z czego to wynika , bo z tych przepisów
    to nie za bardzo.

    pzdr
    mareK