  • Data: 2013-09-01 22:44:21
    Temat: Re: dobrze, ze ten zabojca dziadka...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > skoro nie byl winny smierci to dlaczego mialby mu ktos zakazywac
    > wyjazdu

    > jesli wyjdzie, ze dziadek zszedl na serce to tez nie ma podstaw do
    > trzymania go akurat w tej sprawie.

    > bo to nie stalinizm gdzie zamyka sie prewencyjnie tak na zapas.

    Generalnie zgadzam sie, że zasadą powinno być, że ścisłe ograniczenie
    wolnosci stosuje sie tylko w sytuacjach wyjątkowych. Jednakże oprócz aresztu
    są inne środki których powinno sie użyć w przypadku gdy doszło do śmierci
    uczestnika bójki czy ofiary pobicia. Zaczynając od ustalenia zabezpieczenia
    majątkowego, ustanowienia nadzoru policyjnego, ustanowienia zakazu
    opuszczania kraju czy miejsca zamieszkania (nadzór).