  • Data: 2009-04-18 19:58:09
    Temat: Re: dobrowolne poddanie sie karze
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:60488da0-690e-425a-a0b7-c7b06d472990@z14g2000yq
    a.googlegroups.com...
    On 17 Kwi, 23:52, " jb" <j...@g...pl> wrote:
    > Easy <e...@o...nospam.org> napisał(a):

    Wnioskodawca ustalił z prokuratorem wymiar kary za dany czyn.
    Jeśli Sędzia podzieli ich zdanie to wyda wyrok.

    Dokładnie tak było

    Więc jeśli wnioskodawca odwoła swój wniosek o poddanie się karze, albo
    Sędzia stwierdzi,
    że kara jest nie współmiernie łagodna/ surowa do czynu to nie będzie
    wyroku i sprawa za ileś miesięcy
    trafi na normalną rozprawę o ile nie będzie wcześniej wyroku
    nakazowego.

    jak pisalam wczesniej, nie chodzi o zmiane zeznan czy cos takiego. chce
    po prostu napisac w przedmiotowej sprawie wniosek, i dodatkowo sam oskarzony
    ( jesli jest sens zeby osobiscie szedł na posiedzenie) z prosba o zmiane
    kary...

    Cały mój wywód tyczy się trybu art. 335 k.p.k. i założyłem, że w
    przedmiotowej sprawie nie rozpoczął się przewód sądowy.
    Jeśli jest inaczej to zawsze w trakcie trwania procesu można złożyć
    wniosek w trybie art. 378 k.p.k.

    nie, było tylko przesłuchanie na policji ( sprawa dotyczy kolizji drogowej)