eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu › Re: dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu
  • Data: 2011-12-30 16:28:21
    Temat: Re: dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu
    Od: KK <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    na moja pisemna prosbe o udostepnienie danych skad maja nr i ich
    skasowaniu dostalem odp:
    Informuje ze nasz spolka zawarla umowe o wysylanie wiadomosci sms. Na
    podstawietej umowy nasz zleceniobiorca jest uprawniony do powierzenia
    wykonania zlecenie osobie trzeciej, dysponujacej legalna baza numerow
    telefonow na ktore to nr nastapi wysylka wiadomosci sms.

    Jak to ugryzc? Wychodzi na to ze oni zlecili firmie nr 2 a firma nr 2
    jeszcze zlecila firmie 3 i to wlasnie firma 3 ma moje dane.

    pozdr